The meaning of Laughs n Tears...

Laughs N Tears's blog...is a time to remember.


Friday, October 30, 2009

AKHIRNYA SIAP JUGAK...

 Kain sutera telah hampir setahun dibeli supaya guru-guru akan kelihatan seragam pada  hari-hari penting di sekolah. Namun aku nie..asyik terlupala..nak antar kata org tukang jahitla..dah antar tukang jahit, si tukang jahit,jahit baju raya dulula..bak   kata org tua2, manyak halangan tada jodoh..hihihi..kalu nak ikut ikut kata2 tuh..mai aii..rugi aku...mahal gak kain tuh, tapi dah sumer kena beli, aku pun abaikan kata2 org tua..
   Bila kena gi Ipoh 31 Oktober 2009, Pengarah BPTV nak turun, so, pihak pentadbir pun pesan wal2 lg pakai baju batik tuh..alamak..aku pun apalagi..gi umah tukang jahit bagi baju contoh and paksa dia buat n siap hari Jumaat 30 Oktober 2009, cuak gak takut dia wat tak cantik..tapi alhamdullilah aku satisfied..

Ok tak?..hihihiihi


Nak kupakai ngan tudung nih..hihihi

and yg penting untuk menambahkan motivasi diriku..
akanku sarungkan kasut ini..


Nantikan ku di sana yer SMT Brash hihihi..insyaallah..


No comments:

Post a Comment