The meaning of Laughs n Tears...

Laughs N Tears's blog...is a time to remember.


Wednesday, November 4, 2009

Mama...




Mamaku seorang yang penyayang, amat garang masa zaman mudanya..sampaikan pernah sekali, mungkin hari tue nasibku kureng baik, aku kena ikat kat pagar depan rumah, masa tue dah la ada pasar mlm depan umah aku...punyala malu...nak tahu sbbnya..mestilah gaduh ngan adik..kihkihkih.
Amat pentingkan pelajaran..kalu tak buat keje sekolah, memang cari pasalla..

Tapi mamaku...kini di usia emasnya..ermm banyak berubah..
sampaikan aku kekdg tak boleh terima perubahan dia..
namun, itulah hakikatnya..org tua akan berubah, seperti  seorg kanak-kanak...
raut wajahnya...tenang walaupun laluan hidupnya amat perit...
Sedih aku kekdg melihatnya...


Aku tahu...
Yusuf..itulah kelemahannya kini...
Aku harap..aku dpt menjaga dia sebaik mungkin..
walaupun kekadang aku terkandas....
Apa yang pasti doaku untuk mama takkan putus
Ya Allah tempatkan mama di syurgaMu dan bersama-sama para mukminin...
Aminnn...

Sayang mama...

No comments:

Post a Comment