The meaning of Laughs n Tears...

Laughs N Tears's blog...is a time to remember.


Thursday, November 5, 2009

Sedih baca blog ciketet..

ermm...aku ngan ciketet nie...schoolmate..aku posting lambat skit dr ciketet, namun mungkin umur sebaya..
n biler mengajar kat SEMAIAN, kami masih bujang n sekarang kami sama2 dah berkawin tp still stay lg di bumi semaian berbanding kengkawan kami yg lain...itu membuatkan 'touching' gak bila dia kata nak pindah..
memang betul...
Waktu akan mengajar kita untuk berubah...
walaupun berat hati ini utk melihat kengkawan pindah satu demi satu...apa dayaku...
Namun yg pasti ciketet ... walaupun ko dapat ker tidak tukar ( hrp2 tak dapat, hihi), yg penting..
hubungan yg terjalin di sini selama beberapa tahun....jgn dilupakan...
Tanggungjawab kita pada anak bangsa..perlu diteruskan..
aku akan terus melawat blog ko slalu kay...


                                                      HARI GURU TAHUN 2007
                 Masa nie, Ti sedang mengandungkan ur beloved son Hadif......



Maafkan aku, kalu aku telah, sedang or akan menyakiti hati ko...kihkihkih ( sebenar serious
Kiter tunggu esok kay...jgn sedih kay..

No comments:

Post a Comment